Thursday, December 18, 2008

ATÖLYE BEYAZ

Ankara Ümitköy'de, Mutluköy sitesi, 8. sokak, 10 numara'da çok güzel bir atölye varmış. Atölye'nin telefonu 312-236 40 02 imiş.Burada Çağla, Ece, Yasemin, Mehtap ve Şebnem, Demet, Şükran ve Nigar mutlu mutlu derslerini yaparlarmış. Atölye'de Ahşap ve Dekoratif boyama, Yağlı boya Resim, Kurdele Nakışı, Patchwork, One-Stroke desen, ve El boyaması desen dersleri verilmekteymiş. Herkes yapılanları çok beğenirmiş... "Hiç bizimkiler, sizinkilere benzemiyor " diye hayıflanıp, hayret ve hayranlıkla atölyeyi gezerlermiş. Herkes yapılanların tekniklerini, resimlerini öğrenmek istermiş.Eğer siz de bu mutlu aileye katılmak isterseniz, önce bir kahve içmeye atölyemize bekleriz...Kalın sağlıcakla...









10 comments:

  1. bunlar gercekten farkli ozel ben de yapmak istiyorum..bu kadarini yapamasam da bir seyler yaparim herhalde...beni de alin araniza:)

    ReplyDelete
  2. merhabalar, Geçen gün gelmiştim ziyarete, yorum yazdım mı hatırlayamadım. Zaten çalışmalarınız süper, beğenerek izliyorum. Ümitköy'e gündüz gelecek olursam size uğrayacağım. Kayınvalidem'de Yaşamkent'te oturuyor ama akşamları gelince sizin tükkan kapalı oluyordur :(( emeğinize sağlık...

    ReplyDelete
  3. 10 marifet hatunlarini kiskandirmak gibi olmasin ama yarin sabah kahvesine ece hn. in atolyesindeyim sanirim yeni bir ogrencisi olacak:)
    ben bu boyamalari gordukten sonra bunlara ahsap boyama demek istemiyorum, eger bunlar ahsap boyama ise de benim yaptigim falan diger ahsap boyamalarA ahsap boyama demek istemiyorum..offf uzunca bir cumle oldu...

    ReplyDelete
  4. ece ablaaaaaaaaaaaa;
    benim ben on marifeten asya yaren...
    davetin için çok teşekkür ederim haberim yoktu bu blogdan ii oldu .. artık burdayım . hatta seni ekliyorum readerime... asıl ismim dilek:))

    keşke orda olabilseydimde sizlere katılabilseydim.... hayranlıkla izliyorum yaptıklarını. dekoratif boyamalar bölümünüde sabırsılıkla bekliyorum

    ReplyDelete
  5. ah ah bizim ülkemizde de böyle yerler varmış demek hep yabancı bloglarda görüyorduk böyle güzel bir mekanda nasıl güzellikler çıkmaz ki

    ReplyDelete
  6. güzel evini ve atölyeni bizlerle paylaştığın için teşekkürler ece aymer,
    dilerim bu yıl da tüm arzuların gerçekleşir.sen de lütfen bana uğrayıp kaatı kursumu dostlarına duyur da bu eski sanatın aslında sizin de kullandığınız bazı tekniklerin anası olduğu hatırlansın.kaatisanati.blogspot.com
    sevgilerimle

    ReplyDelete
  7. merhaba...büyülendim...tamamen tesadüf oldu size rastlamam...10 gündür decupaj ahşap kabartma'dır gidiyor ve bana çok iyi geldi..TEŞEKKÜRLER!!
    yalnız resim bulamıyorum, sizin yönlendirdikleriniz paylaştıklarınız dışında hiç kaynağım yok.. yüksek çözünürlük olmayınca olmuyor zaten..nereden resim bulurum, nerede satılır, sizdekilerden istiyorum ama.. siz paylaşırmısınız bizlerle??
    sevgiyle kucaklarım sizi

    ReplyDelete
  8. que hermosa tienda tienes asi quiero tener yo la mia dentro de algun tiempito.

    ReplyDelete
  9. yine ben, pes etmedim yazdan bu yana çoook şeyler yaptım, çook özel hediyeler verdim ve yeni bir hobi edindim. Scrapbooking! ve sizden çok ilham almıştım, teşekkür ederim. bloggum çok yeni ama yaptıklarınızı kağıtla yapmak da çok keyifli, hemen paylaşmak istedim! takibinizdeyim!

    ReplyDelete
  10. seniha.33@hotmail.comJan 13, 2011, 1:51:00 AM

    Kesinlikle ve tek kelime ile süpersiniz. Zevkli,neşeli ve bol ürünlü zamanlar olsun size,birşekilde ziyaret etmeyi çok isterim,Mersinden yazıyorum size, bayıldım, ellerinize sağlık,ürünlerle ilgili sormak istediğim o kadar çok şey var ki, burdan yeterli olamayacak herhalde...selamlar..Seniha Deniz(Mersin)

    ReplyDelete

 
09 10