Wednesday, March 18, 2009

After Two Weeks...İki Hafta Aradan Sonra.....

038
Hello to my all readers! The above beautiful, amazing rounded tray decor is painted by our decorative painting teacher, Demet...Thanks for those beauties, darling...

Would you like to pull a blue wicker chair and relax, in order to see what we have done in two weeks' time?
Actually I need that blue wicker chair and to relax. Sometimes, I am so fed up with the busyness of life. Although I am trying to meet every single one's needs, still I am not enough... It is 11 pm now and after 2 weeks, I was able to find have some time to post some new pics for you, you great followers!


We have done so many things in two weeks time .....and I want to show aaaall of them to you...Let's show the hard working girls first...ha ha ha....








Now it is time for gorgeous things...













You see I am still working in very difficult conditions! Everytime, when I decide to work, my cats still prefer to sleep in front of my monitor, I really don't understand them...They always want to be with me... I have to suppress "Pamuk's"
fluffy feathers in order to see the screen!
Even doing painting, no comfort to me! I have always at least one inspector, checking if I am painting correctly!


How about our third cat? I haven't posted any pics of him yet! I was waiting to have a good exposure.Finally, I think I got it!What do you think? Isn't he so handsome with his green eyes?



Come on, let's continue with more amazing objects...













Now I am gonna show you 2 beautiful and hard working objects...One of them Aylin's...


The other one is Derin's...
053







By the way, I was in Antalya last weekend...I have been running a well-profitable home business for two years as well. There was a big seminar and I was there...
Antalya is one of the big cities in Turkey, near the mediterranean sea coast.

If you don't mind, can I introduce you this beautiful city?

This is Antalya....


And this is the hotel that we have stayed overnight...It is Wow Hotels, Kremlin Palace...It is amazing...





Some pictures give me ease, peace, serenity, quietness and comfort...Like the ones below...I just want to say bye-bye with those three great photographs, they are my favorites...






I appreciate it when you take the time to leave a comment for me.

21 comments:

  1. Yine muhteşem çalışmalar, her yazınızın arkasından aynı şehirde olmadığımıza daha da çok üzülüyorum, ellerinize sağlık :))

    ReplyDelete
  2. What a talented group of ladies you have in your classes! I miss teaching and the student interaction.
    Catherine

    ReplyDelete
  3. Ece hanim , bugun dedim ki 'aa kac gundur giriyorum yeni bisey yok bari yazayim ' .. ama o da ne yeni resimler, yeni calismalar, yeni maceralar paylasilmis.. :) sansli gunumdeyim dedim kendi kendime..
    Eklediginiz yeni calismalarin resimleri super.. Hele mor ciceklerin arasindan bakan yesil gozlu kediniz.. Resimleri super yakalamissiniz gercekten.. Ve Antalya.. Ahh nasil ozledim .. Gunesde hemen yaramis .. yanaklar kizarmis hafifden.. Mis gibi bahar havasi.. Antalya yakinda harika portakal cicekleri kokar..
    Ve son resimler.. mimarimize de islemis civit masvisi resimler..
    Ohh icime huzur doldu gene..
    Tesekkur Ederim tum Gurbettekiler adina..

    Kitchen Witch

    ReplyDelete
  4. Ece Hanım günaydın. İnanır mısınız günde birkaç kez giriyorum sitenize acaba yeni yazınız var mı diye. Zaten sabahları ilk işim sitenize bakmak. Yeni başlığı görünce gözlerim parladı birden:-)Yapılanlar yine süper, süper, süper!! Bu arada kedilerinize içim gidiyor. Benim de evlenmeden önce farklı dönemlerde kedilerim olmuştu. Bakalım çocuklar biraz büyüsün, belki yine kedili hayata geçeriz:-)Size İstanbuldan kucak dolusu sevgiler..

    ReplyDelete
  5. Ece Hanım Günaydııınnnnn, ne harika şeyler yapmışsınız yine ..valla kıskançlıktan çatlıyorum buralarda.. her yapılandan mı yapmak ister insan :) harikasınız başka söze hacet yok..herkesin tek tek ellerine sağlık. Ben deli bir hayvan sever olarak kedilerinizin her birini mıncık mıncık etmek istiyorum şahsen.. her seferinde söylemeden edemiyorum İstanbul'a şayet wrkshop için giderseniz ben mutlaka buralardan kalkıp geleceğim Ece hanım..
    Sizi kocaman sevgi ile kucaklıyorum.

    Pınar

    ReplyDelete
  6. ben geldim:))) selam arkadaşlar selam ece hanımcım:)
    yine yine yine bayıldım , özendim, kıskandım, haset oldum çatladım:)))) hepsi nasıl bu kadar güzel olabilir diyorum yaa ama sizler güzelsiniz elleriniz dert görmesin
    ece hanım kızıl saçlar muhteşem, yumuşacık sevgi dolu bi yüz .
    sevgiler, öpücükler
    yildiz111

    ReplyDelete
  7. Ece bu kadar da olmaz çatlamak üzereyim neyapsam nasıl yapsam da bende gelebilsem özel ders veriyor muydunuz almak istiyorum. Bu arada Ahu, Tülay ve Sumru hanıma çok çok sevgiler....

    ReplyDelete
  8. Hi Ece! It was worth the wait to see these beautiful projects, photos and your cat family!!lol The projects are all gorgeous and I could not pick a favorite! I love the photo of your cat on the mantel/shelf! Very cute and such pretty cats! The hotel you stayed at looks like a fairytale!! and yes I love the photo of the polka dot shoes in the grass! Too cute!! Have a Relaxing weekend in the blue wicker chair (which is also pretty!!) Slow down dear so you don't get too burned out and end up sick!!! Sincerely, Jeannette

    ReplyDelete
  9. İnanılmazlar...her biri ayrı ayrı inanılmaz şeyler.
    Harika çalışmalar.

    ReplyDelete
  10. çok güzel şeyler yapıyorsunuz bende yapabilirmiyim acaba diye düşünmeden edemiyorum. ellerinize sağlık

    ReplyDelete
  11. Ececim, yine harikalar yaratmışınız, ellerinize sağlık. Hele bizim gruptan arkadaşları görünce çok sevindim :)))Hepinizi çok öpüyorum. Sevgiler...Zeynep

    ReplyDelete
  12. Merhaba Ece hanım,nasılsınız ?
    benim sizden ufak bir ricam olucak.
    Henüz 28 günlük oğlum var ve odasına bir kapı süsü yapmak istiyorum ama güzel bir örneğe ihtiyacım var ve tabii fikirlerinize, bana yazarsanız çok sevinirim.

    Sevgilerimle.

    ReplyDelete
  13. Ece hanımmmm yine sesiniz soluğunuz kesildi :)) anlaşılan yine yoğun bir hafta geçiriyorsunuz..kocaman sıcacık sevgiler gönderiyorum size buralardan :))

    Pınar

    ReplyDelete
  14. MERHABA ECE HANIM .İNTERNETTEN BAKIYORUM HATASIZ BOYAMA MÜKEMMEL RESİMLER .HATASIZ BOYAMAYI BENDE İSTİYORUM.KLASİK BOYA ZIMPARA MI.BANA YARDIM EDİN.HALK EĞİTİM KURSUNA GİDİYORUM AMA BENİM ZEVKİME HİTAP ETMİYOR. BİR İŞ YAPIYLIYORSA EN İYİSİNİ YAPMAK LAZIM EMİN OLUN GÖRDÜKLERİM ARASINDA ENİYİSİ SİZSİNİZ.

    ReplyDelete
  15. bence satış sitesi önümüzdeki p.tesi hazır olması için uğraşıyor ece hanım ???? doğrumuyum ??? sadece tahmin yürütüyorum birşey bildiğim yok:)))
    nasılsınız arkadaşlar ece hanım yokken biraz onu çekiştirilim:))) kıskanıyorum yaa bu kadar güzel objeleri yapabildiği için varmı ötesi:D çatlıcam istanbulllarda bende istiyorum bunlardan bende boyamak istiyorum.
    1- boya olarak ne kullanmam lazım
    2- yapıştırmak için bu güzel kağıtları nerden bulmam lazım
    3- internetden bulup renkli printerdan aldığım resimler işe yararmı?
    4- üzerine atılan vernik, cila, parlatıcı ismini bilmiyorum ne olması gerekli?
    bismillah diyip ham olan 2 küçük sandığımı boyamak istiyorum. yapamammı acaba :((( ağlamak istiyorummmmmmm;)
    ben kimmiyim tabiki yildiz111
    sevgiler

    ReplyDelete
  16. Yine muhtesem seyler yapmissiniz Ece Hanim,cok degil 2 yilim kaldi buralarda,tayin dönüsü esyalari eve atar atmaz sizdeyim...Kediler de harikalar bayildim,ben de kedi istiyordum ama malesef buralarda bir sokak kedisi bile yok,yavru olursa bana hediye edersiniz sanirim :))Her gününüz böyle mutlu gecsin...Bu arada evde boyanacak bir sürü malzemem var ama bu kadar iyi kagitlar yok,biseyler yapmak istiyorum ama daha ne yapacagima karar veremedim,evde renkli printer var ama lazer degil,kagitlarin üzerine royal coat sürüp verniklesem yine dagilir mi acaba ? Bir de su checkerboard deseninin yapilisini yazmazsaniz delirecem ,yapamiyorum bir türlü,siz yaziyla da tarif ederseniz ben anlarim saniyorum...

    Huzur ve mutluluk yakanizi birakmasin insallah...

    ReplyDelete
  17. Simdiii
    Ece hanim gene yogun.. ben bir kac arkadasin sorusuna cvp veriyim.. zira ece hanim daha once cevaplamisti bu sorulari..
    Benim gibi kiskanc takipciler.. :)) Eski tarihli bir kac konuda Ece hanim boya, cila ve tutkal markalarini verdi. Inekli duvar panosu- klompen ve kurabiye kavanozu tarflerinde aciklamalar var.. Kullanilan resimlere gelince.. Bu tamamen Ece hanimin bir kesif basarisi.. Renkli fotokopi ile cogaltilan resimler uygun. Zira ben kiskandirmak gibi olmasin, Ankaradaki doslarimdan rica ettim ve taa Avustralyalara bu kagitlardan birkac tane yollattim. :))
    Umarim yildiz hanim haklidir ve Ece hanim satis sayfasini hazirladigi icin bukadar yogundur..
    Aman Ece hanim bu yogunlugunuz bozulmasin insallah.. Zira Turkiyede krizden etkilenmeyen sektor yok..
    P.S: umarim sizin yerinize aciklama yaptigim icin kizmazsiniz.. Ama biliyorum ki buraya sorup da sancili bekleyis cok fena bi surec.. :))
    Sevgiler Kitchen Witch..

    ReplyDelete
  18. http://www.slide.com/s/QJBYSVig6z8sqd4y3lc4GO0Fxu5jPRZC
    ben bunu çok istiyorum buda satış sitesine girecekmi? taşınmama çok az kaldı anahtarlık , gazetelik istiyorum yaa:( valla baktıkça içim açılıyor benim olsun istiyorum hepsi. kursiyerleriniz ne şanslı valla.
    sevgiler
    yıldız

    ReplyDelete
  19. You do the most beautiful work. You are very talented. Please tell me about the piece with the sunflowers? What is it used for? I am confused by the hole in the top.
    I have been stopping by for some time but have not commented before. It is so nice to meet you.
    ~ ~Ahrisha~ ~

    ReplyDelete
  20. Llevo un buen rato mirando su blog, todos sus trabajos me han dejado maravillada, como me gustaría poder aprender de una maestra así, lástima que haya tantas barreras entre nosotras; la lejanía entre Turquía y España, el idioma....daría lo que fuese para poder aprender esa técnica maravillosa que usa en sus trabajos. ENHORABUENA!!!! tendré que conformarme con asomarme a su blog y deleitarme con sus trabajos, desde ahora soy una admiradora más, Un saludo desde España

    Chelo

    ReplyDelete

 
09 10