Thursday, May 27, 2010

YAŞASIN, BUGÜN İSTANBUL'A GİDİYORUM

039

Saat sabahın 7'si....Sevgili Kitchen Witch'in yazısını görünce cevaplamadan edemedim....Çok haklısınız...Yoğunluktan sizleri biraz ihmal ettim.

Neler mi yapıyorum???Alaçatı'daki otelin oda mobilyaları bitti, tekstil kısmına geldik, neyse onlar da seçildi, dikime başlanacak...Otelin mutfağı başlıyor, mutfak deyip geçmeyin, o kadar güzel olacak ki.........

Angora evlerinde bir evin bazı bölümlerini yeniden dekore ediyorum....KanalB'yi tadilat başlamadan önce, eve çekime gönderdim...Daha sonra, dekorasyon bittikten sonra da çekecekler ve odaların öncesi ve sonrası diye yayınlayacaklar.

Sevgili Çağla'nın evinde ufak tefek dekor işleri var....

Atölyede dersler var...Mehtap ve Yasemin birtaneler...Ben ihmal etsem de herşeyi çok güzel götürüyorlar...

Şimdi de, İstanbul'da bağdat caddesi'nde bir cafe işi çıktı...İşte şimdi, ben, 2 saat sonra, o cafeye bakmaya, İstanbul'a gidiyorum.

Aslında, evvelden beri planladığım bir seyahatti bu....Çünkü sevgili blog arkadaşım Filiz Türkocağı'nın Kanaviçe sergisi var.Nazikçe beni de aylar evvelinden davet etmişti. Hiç kaçırır mıyım...Yine blog arkadaşım Meltem Özeker "bizde kalabilirsin" deyince kendimi İsanbul bileti alırken buluverdim.Meltemciğim, şimdiden çok teşekkür ediyorum. Sabırsızlıkla Meltem'le birlikte sergiyi gezmeyi bekliyorum....


Görüşmek üzere....


098

9 comments:

  1. Ayy ne güzel Ece hanım, geçen hafta İstanbuldaydım ben de. Size iyi işler ve iyi gezmeler:)) Dekorasyon işlerinizinde yine müthiş olacağına eminim. Şimdiki aklım olsaydı Grafik Tasarım yerine İç mimari okurdum:))

    ReplyDelete
  2. Ah ah ah sabirsizlikla bekliyoruz alacati ve diger dekorasyon islerinin resimlerini. :)
    kolay gelsin ece hanim.. ama sizden yaz planlamasi isteyecegim. cunku Turkiyeye geliyorum ve sirf hizlandirilmis bir kurs icin ankaraya gelecegim. Sizin takviminize uymam gerek. :) temmuz -eylul arasi Turkiyedeyim.

    ReplyDelete
  3. Hoşgeldin ..safa geldin ..benim de kapılarım her zaman için size sonuna kadar açık sevgil Ece..sevgilerle..

    ReplyDelete
  4. Bu saatlerde varmış olmalısın. Hoşgeldin Ece... İşlerinde kolaylıklar dilerim, iyi çalışmalar.

    ReplyDelete
  5. Sizden yeni bir post görmek ne güzell...Kus evine bayildim,kanevice sergisini fotograflar misiniz lütfen,keske ben de orada olabilseydim..her sey gönlünüzce olsun,görüsmek üzere..

    ReplyDelete
  6. Keep posting stuff like this i really like it

    ReplyDelete
  7. İkisine de ba-yıl-dımmmmm.... Dur bir daha bakayım:)Baktım geldim, arşivime alıyorum tabiii, belki yapmaya fırsatım olur :)

    ReplyDelete
  8. resimdekileri çok beğendim. nasıl yaptın. anlatırmısınnnnnn

    ReplyDelete
  9. sevgili Ece'cim,

    sonunda kendime bir blog açabildim
    LÜTFEN ama LÜTFEN özellikle ana sayfamı okumanızı rica ediyorum

    mutlu kalın

    ReplyDelete

 
09 10