Saturday, March 10, 2012

Sorularınıza Cevaplar...



**Bu ara, hemen hemen tüm sorular, ürünleri nasıl satın alacağınız ile ilgili... Tüm istekleriniz için, atölyeyi telefonla arayabilirsiniz..

**Hızlandırılmış atölye çalışmaları -1 haftalık ve 2 haftalık- tüm sezon devam edecek.. Ahşap ve dekoratif boyama konusunda kariyer yapmak ya da eksiklerinizi tamamlamak, hobinizi mesleğe dönüştürmek için lütfen telefon ile daha ayrıntılı bilgi alınız. Gösterdiğiniz yoğun ilgiye şahsım ve tüm atölye arkadaşlarım adına çok çok teşekkür ediyorum..

**Online web sayfası en kısa zamanda tekrar satışa başlıyor. Açılışa kadar tüm eksik malzemelerinizi telefonla ya da e- posta kanalı ile atölyeden sipariş edebilirsiniz.



Ece Aymer Craft House
Tel:312 2419688
Cep Tel: 0531 085 3680
e-posta: eceaymersiparis@hotmail.com

13 comments:

  1. biz istanbul'da sizin eksikliğini hissediyoruz.. biz de ankaralı hanımlar gibi şanslı olmak isterdik..istanbul'da da şube açmak ya da kurs açmak bir niyetiniz yok mu ece hanım::???

    ReplyDelete
  2. Evet ya.. Size ulaşamamak çok üzücü. Açık öğretim gibi online eğitim olabilse. Bir de malzeme satışına başlarsanız mükemmel olur. En azından malzemeleri alır, deneye deneye kendimiz yaparız. Bıkmadan usanmadan izliyorum blogunuzu. İyi ki varsınız.

    ReplyDelete
  3. Dua eden melekler harika. Ellerinize saglık.bende atölyenize gelip hepsinden yapmak istiyoruuuuum.Çok isteyince olurmuş inşallah birgün gelecegim.

    ReplyDelete
  4. Always your works are beautiful!..amazing blog!
    KSS

    ReplyDelete
  5. Eğer ayarlayabilirsem bir haftalık izinimi sırf sizin için almayı istiyorum, işallah çok istiyorum sizlerle zamanı paylaşmak, anı yakalamak en az orada yeni birşeyler üretmek kadar önemli benim içim, umarım dualarım kabul olur, internet satışına da ayrıca sevindim de Ankara içide olsa ne güzel olurdu:))

    ReplyDelete
  6. ECEMMMMM bu hızlandırılmış kurslar süperrr, keşke hafta sonu geldiğimde öyle yapsaydıkkk, hiç aklıma gelmedi heyecandan (seni görünce zangır zangır titriyordum heyecandan ve mutluluktan kafam basmadı vallahi başka bişeyeee :((( ) çok çok çok öpüyorum seni, en kısa zamanda tekrar görüşebilmek umuduyla......

    ReplyDelete
  7. Ece Hanim Istanbulda workshoplar yapabilirsiniz.Rezervasyonu site vasitasiyla yapariz.lutfeeeen

    ReplyDelete
  8. merhabalar sevgili ece hanım sizin ve yaptıklarınızın hayranlıkla takip ediyorum yeni yeriniz hayırlı olsun ama malesef ben çok uzaklardan sizi ancak internet üzerinden takip ede biliyorum daha önceleri tv de izleme şansını yakalamıştım sizden ricam kanal b ye büyük bir sehba boyamıştınız (şubat-mart 2011) malesef kanalın arşivinden ulaşamadım rica etsem nasıl bayadıgınızı hangi boyaları kulandıgınızı birkere daha anlatırmısınız bende öyle güzel bir sehba boyamayı çok istiyorum

    ReplyDelete
  9. biz istanbuldakiler için blogdan videoyla ders verseniz süper olur .) sevgiler.

    ReplyDelete
  10. hersey okadar guzel ve duzgunki soyliyecek soz bulamiyorum,,,,,,
    yapanlarin ellerine,gonlune saglik,,,,,,,
    bunlara yuzlece yorum:)))))))))))))
    sevgiler

    ReplyDelete
  11. merhabalar size sipariş vermem lazım hemen beni bilgilendirebilirmisiniz

    ReplyDelete
  12. Merhaba, kırmızı pütükareli ekmek saklama kutusunun fiyatını öğrenebilirmiyim?

    ReplyDelete