Friday, September 21, 2012

2012-2013 Ahşap Boyama Sezonuna Hoş Geldiniz...


Yeniden merhaba Arkadaşlar...

Ne kadar uzun olmuş sizlerle görüşmeyeli...
Hemen arayı kapatmak üzere yeni sezona ait tüm havadisleri sizlere vereyim....

Herşeyden önce...
Derslerimiz başladı... Tatilden dönenler, çocuklarını okula yazdıranlar, hobi zamanına hazır olanlar yavaş yavaş yuvaya dönüyorlar.... Herkesi ne kadar özlemişiz...


ATÖLYE ÇALIŞMALARI
Önce çalışmalar hakkında bilgi vereyim.
Türkiye'de (ay Türkiye'de diye lafa giriştim, Allah'mı söyletti acaba? Hani yani yurtdışında da atölyemiz olur mu dersiniz?) 4 atölyemizde kayıtlar ve dersler başladı...

Önce bilgi ve kayıt için numaraları hatırlatayım...,


Ece Aymer Craft House

Ankara Çankaya (312) 495 4043
İstanbul (212) 351 2048
Bursa (224) 233 23 83
Ankara Çayyolu (312) 241 96 88

Sizleri , tüm bu atölyelerdeki
Ahşap ve dekoratif boyama ücretsiz tanıtım günleri'ne
 davet ediyoruz. 
Konu hakkında detaylı bilgi alıp, hiçbir ücret ödemeden, huzurlu ve zevkli birkaç zaman geçirmek için lütfen yukarıdaki telefonlardan bilgi alınız.

Tüm atölyelerde ahşap ve dekoratif boyama başlangıç sınıfları ve ayrıca proje grupları oluşturuluyor.. Eğer "ben Ahşap boyamayı çok iyi biliyorum ama Ece Aymer Craft House bünyesinde tasarımlar yapmak istiyorum" diyorsanız, sizleri proje gruplarına bekliyoruz. Ama eğer daha işin başındaysanız ya da hiç ahşap boyama denemedinizse, sizleri başlangıç sınıflarımızda bekliyoruz. Çalışmalara ilk katılanlar bir ders planı çerçevesinde atölye çalışmalarına devam edecekler.. Detaylı ders planı sizlere ilk dersinizde dağıtılacak.
Proje gruplarını ise daha gelişmiş, zor, detaylı, hatta büyük mobilya boyamalar bekliyor olacak.



HIZLANDIRILMIŞ ATÖLYE ÇALIŞMALARI
Hızlandırılmış atölye çalışmalarına da devam... Zaten yaz boyunca ara vermedik bu çalışmamıza... Yani Türkiye'nin neresinde olursanız olun, 1 haftalık veya 2 haftalık hızlandırılmış atölye çalışmaalrımıza katılabilirsiniz... 
Ece Aymer Craft House istatistiklere göre Türkiye'nin en çok takip edilen atölyesi..
Sizler de eğer bu işi profesyonelce öğrenmek istiyorsanız, her zaman sizleri atölyemize bekliyoruz...



ECE AYMER CRAFT HOUSE FRANCHISING
Eğer siz de yeni bir iş kurmak istiyorsanız ve Ece Aymer Craft House tescilli markası altında bir franchising ile ilgileniyorsanız, aşağıdaki kısımda bu işin ne olduğunu size biraz aktaracağım...


FRANCHISING, İSİM HAKKI BAŞVURUSU,
Burada esas olan, başarılı bir markanın isim hakkının kullanılmasıdır.
 Ar-Ge dönemi tamamlanmış, 14 yıllık know-how ve  piyasa tarafından kabul görmüş satan ürün bileşkesi ile “ ahşap ve dekoratif boyama” alanında açık ara lider “Ece Aymer Craft House” markası sayesinde, siz de hızla büyüyen bir markanın temsilcisi oluyorsunuz.
Atölye eğitim çalışmalarına ve ham ya da bitmiş ürün satışlarına başlamanız için ihtiyacınız olacak yer tedariki,şirket kurulum gereksinimleri, dekorasyon, eğitim,  kurulum ve işletme malzemesi tedariki, ve yönetimi içeren esas alt yapılar, Ece Aymer’in bizzat önderliğinde yapılacağı için size kolaylık ve zaman tasarrufu sağlayacaktır.
Burada en önemli sunulan hizmet, eğitim ve standart olarak her şubede satılacak olan ham ve boyalı malzemedir. O yüzden, ilk aşamada hızlı bir şekilde 2 haftalık “Sert zemin boyama Teknikleri” eğitimi ana merkez’de ücretsiz olarak verilecektir… Bu hizmete, eğitim süresince kullanılan tüm malzeme de dahildir. Franchising paketinin içine 1000 adet resim içeren dekopaj CD'leri de dahildir.Siz bir yandan eğitime devam ederken diğer yandan şube açılımı için gerekli tüm malzeme/ekipman/başlangıç stoğu vb. tedariği yapılmakta ve eğitimin bitimiyle birlikte şube açılışı gerçekleştirilmektedir. Profesyonel eğitmenler ve Ece Aymer eşliğinde hem teorik hem de iş başında pratik yapabileceğiniz 2 haftalık eğitim planı,  sizin yepyeni bir iş alanında ustalaşmanızı sağlayacaktır. Ece Aymer’in bilgi, birikim ve uzmanlığından faydalanarak, hemen üretim, satış ve eğitime başlayacak bir işletme sahibi olacaksınız. Hazır bir sistemden faydalanacaksınız.Sürekli eğitim ve gelişim imkanı bulacaksınız.
En önemlisi, toplu tedarik altyapısı sayesinde hammadde ve ara malllarının tedarik etme maliyetleri, tek başınıza yapacağınız alımlara göre çok daha avantajlı olacak, böylece optimize maliyetler sayesinde sadece satarken değil alırken de kazanacaksınız.

Franchising koşulları çerçevesinde herhangi bir kota doldurmanız kesinlikle beklenmemektedir. 

Ece Aymer Craft House markası altında birleşmenin en yararlı tarafı, profesyonel bir marka altında olacağınız için tüm Avrupa Birliği kredileri, Kosgeb desteği, yurtdışı gelişmeleri, fuarlara katılımlar vb. konularda, Ece Aymer kendi  ekibi ile birlikte size öncülük etmek üzere çalışmalarını sürdüreceklerdir. Amaç dünya markası olmaktır..


 O halde, franchising olmayı aklınızdan ufacık geçirseniz bile,  bana danışmak için mutlaka telefonunuzu bekliyorum. 0532 396 3032


ATÖLYELERDEN HAVADİSLER

Ankara Çayyolu
Üretim grubu son hız çalışmalarına devam ediyor...Bütün yaz  o kadar yoğun çalıştılar ki... Kışa pilleri kalmaz zannediyordum ama tam aksine hala çok enerjik ve neşeli boyamalara devam ediyorlar..Zaten üretimin yani dış siparişlerin çok yoğunlaşması dolayısı ile atölyemizde bir takım değişikler yapmak zorunda kaldık. Ders alanımızı yukarı kata taşıdık..Alt kat yani yaklaşık 120metrekarelik alan üretime yani sevgili Buket ve ekibine teslim edildi!
Kavanozlar kaç tane orada? 80-90? İyi misiniz , Saliha, Asuman ve Sema?

Ayşegül? Senin kaç kapı gazeteliği, kaç çay kutusu oldu?




Tüm bu güzel ürünler İstanbul The Woo'lara gidiyor....




Dersler için yeni kağıtlar, yeni objeler, yeni yardımcı ürünler hazırlandı ve yeni öğrencileri bekliyor.

Yeni takvimler....



Yeni dekopaj kağıtları.....







Minyatür objeler....


Ve tabi ki sadece Ece Aymer Craft House'larda satılan MDF tasarımlar.... Artık ürünlerimiz tescilli marka "Ece Aymer Craft House" etiketleri ile ve patentli olarak satılacaklar...



Atölyemize Avustralya'dan çoook çook değerli bir misafirimiz geldi... Meşhur "Kitchen Witch"...Yani Şebnem.... Şebnem benim için o kadar değerli ki....
Blogu ilk kurduğum günden beri beni takip ediyor...Taaa 2009'larda, taaa oralardan, sadece interneti, sadece benim TV programlarımı seyrederek neler boyadı neler.. KanalB, onun sayesinde arşivini bile düzeltmek zorunda kaldı...Zaman zaman bana gelen sorulara artık Şebnem cevap veriyordu blogumda... Vermez mi, öyle sıkı takip ediyordu ki herşeyi...
Şebnem'i gördüğüm an bayıldım... Hani gözlerinin içi gülüyor derler ya, Şebnem için denmiş o laf... Sıcacık, dürüst, işte aradığım insan bu dünyada diyeceğiniz tiplerden... Tabi gelir gelmez hemen girişti çalışmalara...

 

Hatta 3. gün bile resimlerini çekmişim... Yukarıda Seden'le harıl harıl çalışıyorlar... Aşağıdaki cicilerden kaç tane yaptılar başka başka kimbilir?..




Ama Şebnem...Vitrinimizde böyle de güzel poz verilir mi?


Şebnem gelirken, kuzeni de ona şöförlük etmiş... Zulal hanım... "Ben kesinlikle boya yapamam, zaten çok yeteneksizim..Burada çayımı içip Şebnem'i bekleyeceğim. "dedi.. Ben hiç onu bırakır mıyım? Bu güzel hastalığı bulaştırmazsam içim rahat eder mi? Etrafında bir iki tur attıktan sonra Zulal, "iyi küçük birşeyler boyayayım bari "dedi ve şimdi kaçıncı objesini yapıyor artık saymıyoruz...




 
Bilgi için: 312 241 9688



Ankara Çankaya

Mayıs'tan beri faaliyette olan Çankaya Ece Aymer Craft House, yeni döneme herşeyi ile hazır...Kayıt ve tüm genel bilgiler için Nazlı veya Tuğçe Pulatoğlu'nu arayabilirsiniz.
Ankara Çankaya (312) 495 4043
Ayrıca atölyemizi http://crafthousecankaya.blogspot.com/ adresinden her zaman takip edebilirsiniz..

Aşağıdaki ciciler Nazlı'ların öğrencilerin cicileri...












Bursa
Sevgili Nagehan sizlere en güzel atölyeyi hazırlamak için 2 aydır harıl harıl çalışıyor... Çok güzel bir açılışla Bursa'daki atölyemizde derslere başlayacağız.. Buradan mutlaka açılış tarihini sizlere duyuracağım. Herşey ne kadar güzel olmuş Nagehancım, ellerine sağlık..Buradaki tüm arkadaşlardan kocaman kocaman selamlar...
Ece Aymer Craft House Bursa 'daki canım iş arkadaşım Nagehan Aka'nın iletişim bilgilerini sizlere ileteyim...
Bursa (224) 233 23 83









İstanbul
İstanbul'da da bütün yaz hummalı çalışmalar devam etti... İstanbul'da durum biraz farklı..O kadar çok bizi bekleyen var ki... Galiba hem sergi, hem açılış, ne varsa yapmamız gerekecek...Sağolsun Süeda gece güzndüz herşeyi yetiştirmek için uğraşıyor...
 Arkadaşlar...Süeda bana sordu... "Ece, dış giriş duvarımız ve iç antre çok boş, ne yapabilirim?" Hemen aklıma tuğla deseni boyatmak geldi..  Hani hep tuğla deseni boyuyoruz ya, ben o boyama tekniğini 2000 yılının Casamia dergisinden öğrenmiştim..Hemen o dergi bulundu, taramalar yapıldı ve Süeda'ya gönderildi... Süeda'nın elinden kurtulur mu? Enfes boyadı enfes...
Ahşap boyamaya yazılmasanız da, Süeda'nın duvarlarını görmeye davet ediyorum ben sizi...
Amaaaa derseniz ki, "ben ahşap boyama ile ilgileniyorum ve İstanbul'dayım", işte size SüedaErduran'nın bilgileri...
İstanbul (212) 351 2048

Bu arada söylemeden geçemeyeceğim...Süeda'nın 2 tane kızı var.. İrem ve Damla... Emin olun, ben İstanbul'a gidip geldikçe onları benden çoook ama çoook dinleyeceksiniz... Hem çok güzeller hem çok akıllılar, hem çok eğlenceliler... Onlar için ne desem az... Yakın zamanda onları da bu işe katılmış görürseniz şaşırmayın...

Eveet Süeda'nın kapı girişi ve antresi...
Süedacım önce bej rengine boyadı her yeri... Sonra da tuğlaların yerlerini tek tek çizdi...


Sonra deniz süngeri ve uygun renklerle alt zemini oluşturdu...

 Sonra ince fırçayla tek tek tuğlaları boyadı....









Yeni kapıları da takılınca muhteşem oldu...


Bütün bunları yaparken en büyük yardımcısı sevgili sokak kedisiydi... Patilerini görüyorsunuz değil mi? Pembe boyaya bir güzel batırmış, bir de o vaziyette her yeri gezmiş...
 



 İçerisi ise cıvıl cıvıl... Bütün atölyelerde aynı standart havayı yaratmaya çalışıyoruz ama İstanbul'un kırmızı sandalyelerine hayır diyemedim..Öyle güzel oldular ki...

Kapı numaramız da kırmızı zaten...






Objeler de hazır ve nazır sizleri bekliyor İstanbul....


Kayıtlar ve bilgi için telefonlarınızı bekliyoruz.
Yarın görüşmek üzere....


















17 comments:

  1. Ece hanim yine herşey harika sizden bir ricam var bu tuğla tekniğini ben de kendi kendime öğrendim yapilisini görmeden sadece anlatımla blogumda yaptığım posetlige bakıp yorumunuzu bekliyorum sevgiler edaaktasblogspot

    ReplyDelete
  2. Arkadaşım,
    tüm şubelerine ve sana hayırlı kazançlar,bol öğrenciler ve bol siparişler dilerim
    İstanbul'da görüşmek üzere
    öptümmmm

    ReplyDelete
  3. selam! eskisehirde de böyle bir şey aradım ama bulamadım bir türlü. belki siz biliyorsunuzdur var mı bildiğiniz böyle bi etkinlik?

    ReplyDelete
  4. Oh nihayet Ece hanımcım hergün bloga bakmaktan helak olmuştum .Dolu dolu bir post olmuş arkadaşlarınıza ve size yeni sezonda bol,bereketli kazançlar diliyorum.SEVGİLER...

    ReplyDelete
  5. Çok kötüsünüz çok.Bu kadar güzellik bende over dose etkisi yaptı.Her şey her zamanki gibi muhteşem.Nagehan Hanım hariç hepinizi tanıyorum.Eminim ki o da dünya tatlısıdır.Hepinizi çok özledim.
    Tüm Ece Aymer Craft House atölyelerine başarılar ve bol kazançlar diliyorum.Çok çok öptüm.

    ReplyDelete
  6. Ama nazar boncuğu unutmuşsunuz:)
    öptüm....gürüşürüz..

    ReplyDelete
  7. Hayırlı uğurlu olsun, tüm şubeler ve ürünler harika görünüyor.
    Sevgilerimle

    ReplyDelete
  8. offf niye bu kadar uzaktayım :((

    ReplyDelete
  9. ECE HM. YENİ DÖNEMİNİZ HAYIRLI OLSUN. BAŞARILI BOL KAZANÇLI BİR YIL DİLİYORUM.YAKIN BİR ZAMANDA İZMİR'DE DE BİR ŞUBE AÇMANIZ DİLEĞİYLE SEVGİLER SAYGILAR...

    ReplyDelete
  10. hayırlı olsun Ece hanım,muhteşem büyümenizi izlemek çok keyifli :)

    Tüm buralardan uzak olanlar için bir kitap hazırlığınız vardı acaba bu projeyi iptal mı ettiniz ?

    ReplyDelete
  11. Ne güzel ve yoğun günler geçirmişsiniz. Gönül verip, yola çıkan herkese başarılar ve bol kazançlar dilerim. ben de bir şube açmayı çoook istiyorum. Diyarbakır' a lâzım bir Ece Aymer Craft House :)

    Kitap ne zaman çıkıyor?

    ReplyDelete
  12. Hayırlı olsun yeni döneminiz Ece hocam..

    ReplyDelete
  13. Hayırlı olsun E ce hanım.
    şu yazılı bir obje var. ben ondan satın almak istiyorum kaçpara bana mail atarmısınız? Allahım diye başlayan obje. yeni sezonda hayırlı olsun herkes için.
    ozlem32tr@yahoo.com
    sevgiler

    ReplyDelete
  14. Nihayet İstanbul.Duyduğum en güzel haber.Darısı olmayan illerimize.Nice nice şubelere....Sevgilerimle......

    ReplyDelete
  15. Sevgili Ece,
    Uzun bir süreden sonra yine çok güzel haberlerle dönüş yaptın.Herşeyin yolunda gitmesine çok sevindim.Umarım herşey gönlünce gerçekleşir. Dualarımız seninle.Süeda Hanımın tuğla deseni duvarlarına bayıldım. Acaba ben de denesem acaba nasıl olur?.Nagehan Hanım da çok yetenekli birisi zaten.Hani eskiden Çarlinin Melekleri diye bir dizi vardı ya şimdi de galiba Ece'nin Melekleri diyeceğiz.Artık arayı uzatmassın diye bekliyoruz.Hepinizi sevgiyle kucaklarım. Sana ayrıca bonus sevgiler.

    ReplyDelete
  16. muhteşem görünüyor...bende şstiyorum bunlarda :))

    ReplyDelete

 
09 10