Sunday, November 18, 2012

HERŞEYDEN BOLCA...

Dün gece, bilgisayarımda resimlere bakarken, " Hepsi ne kadar güzel" diye düşündüm... Ayrı ayrı sizle paylaşmak istedim, nasıl birleştireyim diye düşünürken, her bir resim için ayrı duygular hissettiğimi fark ettim.
"Tamam işte...Hissettiklerimi tasvir edeyim o zaman..." dedim..Ama her ne yapıyorsak, hep bol bol yaptığımızı fark ettim...

O halde, son zamanlarda atölyemizin BOL BOL halleri...

BOL SERGİLİ...


Önce 10 gün Gordion AVM'deydik.....Yerimiz tam AVM'nin ortasındaydı, alanımız çok çok genişti... Satış vardı, ilk iki gün içinde herşeyi sattık...Muhteşemdi....





Şimdi Panora AVM'deyiz... Bugün son gün.... Maalesef, yönetime kırgınım...Yerimiz çok sapa, alan çok küçük, satışa izin vermediler ama sergimiz, Nazlı'lar, yapılanlar, emekler yine çok muhteşem... Ellerinize sağlık Nazlı'cığım... Her gezen, övgülerle bizi aradılar, tebriklerini bildirdiler...




KALPLERİ GÜZEL, GİZEMLİ, SANAT DOLU, UÇUK, BOL BOL SİYAHLI KADINLAR....

















BOL KAHKAHALI, ESPRİLİ, NEŞELİ....










BOL ÖĞRENCİLİ (ve dolayısı ile bol arabalı)....

21 araba ile atölyenin önünde rekor gün... Hayır yanlış anlaşılıyor sonra... Atölyenin önü tam ana cadde, yerimiz de biraz sapa..Bilmeyenler "burada kumar mı oynatılıyor?" gibi komik sorularla içeri girebiliyor... Ne yapsak katlı otopark mı kursak?


Aslan Füsun ve Seden hocalarımmmm... Herkeslere yetişiyorlar Vallahi...




Hatta minyatür panoları hangi öğrenci ve hocası önce bitirecek yarışması bile yapıyorlar derste... Ağzım kulaklarımda seyrediyorum onları...
Belli ki kazanan Özge ve hocası Seden olmuş....

Ahhh yerim ben sizi...Kaybeden Dilek öğrencimi hocası Füsun böyle teselli ediyor...


Yarışma sonucu ortaya çıkan eserler...Minyatürleri İspanya'dan ne zor şartlarla taşıdık Vallhi..Lütfen iyi bakın kendilerine...














BOL KAVANOZLU!!!!!....

Semacım....300 oldu mu kavanozlar? Nice nice 3000 lere İnşallah...Ellerin dert görmesin....



Ehhh.... her sipariş 100'er 100'er olamaya başlayınca, kavanozlar kraliçesi Sema'ya  yardımcılar lazım ola geldi.. Kraliçemiz Asuman ve Saliha'yı seçmiş görülüyor ki!! .Kolay gelsin Asumancığım....

Kolay gelsin Saliha'cığım...





BOL KEDİLİ, KÖPEKLİ......


Füzun Ürkün'lü yağlıboya derslerine kaydınızı yaptırdınız mı? Aralık başı başlıyoruz, ona göre arkadaşlar...














ESKİ DOSTLAR, ESKİ DOSTLAR.......






BOL ZİYARETLİ, GEZMELİ...

Sherwood'un Feng Shui Seminerinde Sema, Beyhan, ve ben... Ev kapılarını kırmızıya mı boyuyorduk arkadaşlar?




8 sene evvel tavanı ve kartonpiyerleri boyadığımız Mehveş'e ziyaretim, bana pek iyi geldi... Facebook'tan da anladığım üzere sizlere de pek bir iyi gelmiş...




Yıllar sonra, en nihayet, sevgili öğrencim Beyhan'ın evini geçtiğimiz hafta ziyaret edebildim...


Bursa şubemizin açılışında atölyece Bursa'daydık...















BOL SHERWOOD ÜRÜNLÜ.......










































BOL MEDYALI...


                          




 Bu ay ki (15 Kasım-15Aralık)  AVMPLUS alışveriş dergisindeyiz. 2 tam sayfa reklamımızı bakalım beğenecek misiniz?


 Kavaklıdere Şarapları Basın ve Halkla İlişkiler Koordinatörü Elif Erol'la da tanıştık ya... Bekleyin şimdi güzel projeleri....





BOL CUPCAKE'Lİ......








CIVIL CIVIL......







BURAM BURAM "COUNTRY" KOKAN....














BOL KANAVİÇELİ......




BOL SAMANLI VE BOL COCA-COLALI.....
Ahhh Buketimiz... Nasıl teşekkür etsek? Coca-Cala dekorumuz için sergi evveli uçarak Doğa Koleji'ne gitti ve at ahırlarından saman balyalarını kaptı geldi...


Coca-Cola'nın izniyle....





 


ARADA BİR SEKSİ....
.




VEEEE BOL BOL YEMEKLİ, BÖREKLİ, PASTALI....

Artık biliyorsunuz...Öğle yemeklerimiz pek bir meşhur...Sultanımız annem, Sevinç hanım, yaklaşık bir senedir hergün bize nefis yemekler pişiriyor....  



Bu arada başka ne marifetli aşçılar var aramızda bir bilseniz.. Sevgili Aytop hanımımız, Emel hanımımız neredeyse elleri hiç  boş gelmiyor...Dilek'in kabak tatlıları, Buket'in acı turşuları,  Gülistan'ın hiç yemediğim lezzetli menüleri, daha aklıma gelmeyenler sakın kusuruma bakmasın....


 



Sevgili Emine Beder'in kardeşi Reyhan hanım...Bir haftalığına, Adapazarı'ndan hızlı kursumuza geldi.. Yani ,  atölyemizde, Emine Beder'in yemekleri yoktu ama kardeşi vardı!!!! Zaten biricik Emel hanımımız kimseleri aratmıyor yemek konusunda!!!!

 




KAHRAMANMARAŞ'A VE FATMA HANIMA KOCAMAN SELAMLAR...
Bütün yıl planlayıp taaaa Kahramanmaraş'tan bize bir haftalığına hızlı kursa gelen Fatma hanım, dönünce de kargoyla bize içli köfte göndermez mi? Ahhhh nasıl seviyorum sizleri... Fatma hanım afiyetle, kapış kapış  yedik hepsini...

9 comments:

  1. Ece Hn cııım,

    Ellerinize , emeklerinize sağlık. Ne kadar keyifli ,ne ince zevklere sahip ve ne güzel insanlarsınız her biriniz. Orada olmayı ve sizlere dahil olmayı çok isterdim.
    Başarılarınız hep daim olsun...

    Ukrayna- Alushta dan kocaman sevgilerimle :)

    ReplyDelete
  2. gerçekten helal olsun Ece hanım size ve ekibinize...hobisini bu şekilde başarılı bir iş alanına dönüştüren ve bu işten de hergeçen gün daha da zevk alan nadir insanlardansınız bence size çokkk saygı duyuyorum başarılarınızın devamını diliyorum sevgilerimle ;)

    ReplyDelete
  3. Her bir foto ayrı ayrı çok güzel :)

    ReplyDelete
  4. sevgili ece hanım bayılıyorum size ve ekibinize bugün doğum günüm resimler harika bir hediye oldu içim açıldı ; ayrıca serginizi gezip sizinle tanışmak ayrı bir zevkti başarılarınız daim olur inşallah bizden sizden feyz almaya devam ederiz
    kucak dolusu sevgiler

    ReplyDelete
  5. asla kıskanç bır ınsan olmadım ,ama sızı boyle gordukten sonra huyum suyum degısecek kıskanıyorum galıba

    ReplyDelete
  6. Ece'cim artık sıra İstanbul sergisine gelmedi mi?:)))))))

    ReplyDelete
  7. Ooohhh... Nasil iyi geldi... Ellerine saglik tum emegi gecenlerin.

    ReplyDelete
  8. Bak Ece geliyor
    Selam veriyor
    Herkes ona bakıyor
    Merak ediyor

    Çok teşekkür ederiz
    Ece sana
    Pek güzel objeler ve haberler
    Getirdin bize

    Bu gün yalnız bu kadar
    Ancak yarın yine gelirim(Ece diyor)
    Hoşçakalınız

    Haydi git güle güle
    Uğurlar olsun
    Ellerin dert görmesin
    Kısmetle dolsun

    Not: Eski bir çocuk şarkısından uyarlanmıştır.

    ReplyDelete
  9. Hepsine hayralnıkla bakıyorum bir de bir şey sormak istiyorum, bu ürünleri internet üzerinden satışa çıkarmak gibi bir planınız var mı? Zaten bir markasınız ve bence bizi bu güzelliklerden mahrum etmeyin :)

    ReplyDelete

 
09 10