Saturday, February 9, 2013

Atölyede hergün, aslında Bugün....

Atölyemiz..
Mutluluk, huzur ve profesyonel dekoratif boyamanın yuvası...
Her zaman, bu işin daha güzel nasıl yapılacağına hep örnek oldu...
Sizler için yayınladığım enfes objelerin, nasıl keyifle ve enerji dolu bir ortamda yaratıldıklarını göstermek istiyorum..
Herkes anlasın istiyorum...
Bir sihri var bu atölyenin...
Öğrencilerimiz sanki özenle seçilip kapıdan adım atıyorlar..Herbiri, birbirinden değerli benim için... 
Ekip deseniz, bu  kadar mı uyumlu olabilir 11 kadın....


Bir cuma günü de böyle geçti atölyede...
Aslında atölyede hergün...resimlerde göreceğiniz bugün.....


Meltem ve Zulal'le çok önemli konseptler belirliyoruz.:))



Ayyy yerim ben seni Yeşim'immm...


Vay vay vay....Çalışkan Zulal hanımcığımız... Aynı zamanda da ateşli öğrencimiz!!


Füsun hocammm.. Bütün yaratıcılığını göster Belgin için.. O, çok çok değerli benim için...



Sevgili Seda...Taaa öbür masada çok kaptırmış... "Mutlu Anlar Çelengi" için resim seçiyor...

Sebla'nın boyama yapmasına hayranım.. O kadar huşu içinde ve severek çalışıyor ki, ellerinden, gözlerinden anlıyorsunuz aldığı keyifi...Ahhh canım Suzan hanımcığım.. İşte bir yaratıcı kadın daha... Bir gün onun tüm yaptıklarını da sizlerle, topluca paylaşacağım... 


Canımmm Belgin öğrencimmmm...Canım Berke öğrencimmm...Canım Füsun'ummm..

Ateşli öğrenciler belli oluyor!! Nazan??Bu ne hal?? İnanabiliyor musunuz, bu manken hanım, anneanne aslında!! Bomba gibi güzel öğrencimiz bizim...


Merhaba Demetra!!


Meziyet hanım...Özellikle bu sene döktürüyor.. Gördüğünüz bir sürü güzel ürünün gizli sahibi...




Güzel Yeliz'imiz...Ne güzel de, ağır ağır çıkarmış merdivenleri... Eeee, yakında bir bebek geliyor aramıza...


Deniz. Kendini kaptırmış vaziyette.. 



Aşağı katta ayrı çalışmalar..Herkes hummalı bir şekilde-alt kat, üst kat fark etmez- boyama halinde..

Bodrum'lu hızlı kursiyerimiz.. Biz ne iyilik yaptık da, bu cici Nilüfer'i kazandık? 15 gün bizle olacaktı.. Maalesef bir haftası bitti:((



Çok şekersiniz Buket'immmm ve Nilüfer...


Beyhan, benim deneme tahtam....Fotoğraflar için yeni bir tasarım bulunca, biliyordum Beyhan'ın bana hayır demeyeceğini.. Aslında tüm Cuma grubu ile bu projeyi yapıyoruz.. Adını "Mutlu Anlar Çelengi" koydum...Bakalım, hangimizin fotoğraf çelengi daha beğenilecek?..

Salihaaa... Yine kaptırmışsın kendini transfer tamamlamaya... Eminim şahane zigonlar çıkacak elinden her zamanki gibi..



Bütün bu güzel fotoğrafları çeken, müthiş fotoğrafçımız Nalan'a sonsuz teşekkürler...

Oooo Zulal'in işi zor...

Berke, Bozcaada'daki güzel oteli için bir sürü güzel objeler yapıyor.. İşte bir tanesi daha bitmiş...

İşte dünyayı unutan başka bir öğrencim daha.. Aramıza döönnn sevgili Zulal!!!!


Sadece atölyenin içinde mi bizim müşteriler? Hayıııırrrr. Bir sürü dostumuz var bizim... Her sabah, her işten önce, sevgili sokak köpekciklerimiz besleniyor, suları tazeleniyor, biraz sevgi gösterileri yapılıyor, ondan sonra atölyenin rutin işlerine dönülüyor... İşte , gerçek dostlardan birisi...

Tabi.. Bir de, olduğumuz cadde üzerinde meşhur olan araba parkımız var... Neden, hergün bu kadar çok araba var diye merak eden çok....Allah bereketimizi arttırsın, binlerce şükürler olsun...

Yine neler yaratıyorsunuz Meziyet hanım?



Vay vay vay... Daha bir sürü yapacak şey var basamakta ama şimdiden mükemmel gözüküyor...





Aaaa... Nilüfer, resim seçmek için kendine, atölyenin ennnnnnn güzel koltuğunu bulmuş...Kalabalıktan, Nilüfer vitrine kaçmış!! 


Nazan, eski zigonlarını tanınmayacak hale dönüştürüyor...


Deniz, iki objeyi, bir derste bitiriverdi bile...



İşte böylesine çoookkkk seviyorum atölyemi, iş arkadaşlarımı ve tabi ki öğrencilerimi... 
Bütün güzellikler ve sevdikleriniz hep yanınızda olsun... 

Aşağıdaki "Mutlu Anlar Çelengi" gibi....

11 comments:

  1. ne çok kıskanıyorum bu fotografları ben
    bir gün ben de gelip içinde olabilecek miyim acaba :)

    ReplyDelete
  2. Ece Hanım merhaba,
    Sizde ve ekibinizde sanırım sihirli bir değnek pardon eller var..Neye dokunsanız bal kabağı misali başka bir şeye dönüştürüyorsunuz. Ayrıca yazılarınızdan ve yaptığınız ürünlerden son derece araştırmacı bir ruha sahip olduğunuzu anlıyorum..(ör: altered art çalışmasını sizden başka -yazdığınız dönemde başka bir blogda görmedim.Bu sebepledir ki sizi takip etmekten kendimi alamıyorum..
    Sizin ve ekibinizin ruhuna sağlık. İzmir'den selamlar..

    ReplyDelete
  3. Ece hanımmm duyun sesimiii.buralarda biryerde yeni bir hayranınız var.istanbula geliyorum diyince yazmıştım ilk size.gelemedim aklım orda kaldı.ah biraz tecrübem olsa bırakmazdım peşinizi ama daha çok yeniyim.ben bir acemiyim.kursa falan gidemedim henüz ama içimdeki bu aşk sönmesin diye evde birşeyler yapmaya çalışıyorum.inşallah diyorum birgün yanınıza kursa gelicem.önce biraz ilerletmem lazım.ist.şubenizde olacak kısmetse ilk kursum.ama bendeki bu yoğun iş hayatı elimi kolumu bağlıyor.o yüzden ilk işler için kursu bekleyemedim.ama atölyedeki ortamı görünce insan çantayı alıp çıkmak istiyor işten.bende orda olmak istiyorum.ahh ankara ahh.zaten yerin ayrıydı.hayatımın en renkli dört yılına evsahipliği yapmıştın.şimdi büsbütün aklımı aldın.bir yaz için bana da yer açın oralarda.kafam koydum koydumsa yaparım.yanınızda olacam ve harika kadınlar klübüyle tanışacağım inşallah.hepinizi yürekten kutluyorum.ellerinize sağlık.aşkla ve sevgiyle kalın ki harikalar yaratmaya devam edin.görüşmek dileğiyle...

    ReplyDelete
  4. ne şeker bir post olmuş, anı defteri gibi... keyif aldım hepinizin ellerine sağlık kolaylıklar dilerim atölyenizde ) sevgiler

    ReplyDelete
  5. imrenerek baktım tüm fotograflara..keşke ben de orda olabilsem diye:))

    ReplyDelete
  6. Ohhh ne güzel anlatmışsın doyuyor insan Ece böyle...yapılanlara artık övgü de bulunmak istemiyorum zaten övgü değil gerçek hisler söylenenler...ellerinize sağlık.

    ReplyDelete
  7. merhaba, inşallah bende bir gün sizin ögrencınız olurum:) hersey harıka gozukuyor..cok ımrendım :( istanbuldan sevgiler...

    ReplyDelete
  8. hepiniz harikasınız keşke orda olsaydım diyenlerdenim bende :)
    size bişi danışmak istiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim. çeyizim için zigon sehpa boyama istiyorum yalnız fırçayla boyamak yerine sprey boyayla çalışsam nasıl olur acaba akrilik boyanın yerini tutarmı sprey boya üzerine dekupaj yapılabilinir mi ki? çok az bir sürem kaldı zigonlarımı en kolay şekilde boyamam lazım lütfen yardım edin bana ...

    sevgiyle kalın...

    ReplyDelete
  9. harika harika harika birgün bu güzel ve sihirli atölye ye bende gelicem.......ellerinize ve emeklerinize sağlık.herkese kocaman sevgiler

    ReplyDelete
  10. Nasıl bir özenmedir anlatamam :- ) Taze emekli olan ben bu seneyi kaçırdım ama seneye böyle güzel bir ortamda bulunmak için çaba sarf edeceğim , umarım İstanbul'da sizin gibi sıcak bir ortam bulurum.Başarılarınızın devamını dilerim.Sevgiler.

    ReplyDelete
  11. Bu kalabalığa, kalabalığın enerjisine, bu bloğa ben bayıldım.. Yeni keşfettim ve artık izleyicinizim. Kucak dolusu sevgiler...

    ReplyDelete