Friday, February 21, 2014

Seda Durkan'ın Mutfağı....

Biliyorsunuz...2004 yılından beri, iç mekan tasarımcılığı da yapıyorum.
Aslında en sevdiğim de dekorasyonla uğraşmak... Yıllardır, çok hoş çalışmalara imza attık atölye ekiplerim ile...
Maalesef, eskilerde, çok fotoğraf çekme alışkanlığım yoktu. Yaptığımız onca güzel projeyi maalesef sizlerle paylaşamıyorum.
Blogla birlikte, yaptığım işleri daha sık fotoğraflar oldum ve zaten böylece sizlerle tanıştım.

Galiba, blog evveli ve blog sonrası iki meslek hayatım var aslında...

Bazen de zamansızlık dolayısı ile yaptıklarımı fotoğraflamak uzun zaman alıyor.

İşte taaa Nisan ayında yaptığım Seda Durkan'ın mutfağının öncesi ve sonrası... en nihayet!!!

Seda hanımlar, yeni evlerine taşınırken, mutfağı değiştirme işini bana verdiler. Aslında çok harap değildi ama, tabi ki, yeniden proje ile yepyeni bir mutfak çıkıverdi karşımıza..

ÖNCESİ...


SONRASI...










 ÖNCESİ...

SONRASI...







 ÖNCESİ...

SONRASI...

ÖNCESİ...

SONRASI...






Bu arada, Seda'nın evi de, bizim cicilerden dolu!! Ellerine sağlık...






Güle güle oturun sevgili Seda...










9 comments:

  1. Çok güzel olmuş . Elleriinize sağlık.

    ReplyDelete
  2. çok güzel olmuş ellerinize sağlık
    ne merak ettim uygunmudur burdan sormk
    kaça mal olur boyle bır mutfak

    ReplyDelete
  3. Preciosidad de cocina,.............y todo lo demas..........

    ReplyDelete
  4. Ne güzel tesadüf! 2013 yazında, yaklaşık 15 senelik mutfağımı yeniledim. Tezgah üstü bu şahane Egeseramik seramiklerini görünce tek kelimeyle vuruldum. Bu seramik sayesinde tüm renk uyumu bilmecesi çözüldü. Tek kelimeyle muhteşemler. Tadilat serüvenimi de bloğumda yayımlamıştım. Seda hanım, keyifle kullanın yeni mutfağınızı, en keyifli sohbetlerinize ve en güzel lezzetlerinize tanıklık etsin yeni mutfağınız...

    ReplyDelete
  5. Mükemmel olmuş bayıldım, bu tarzı çok seviyorum...

    ReplyDelete
  6. ece hanım merhaba, mutfak harika olmuş. 3 fotoğrafı pinledim ama kaynak belirtmem ya da izin almam gerekir miydi? ilk defa yapıyorum da...

    ReplyDelete
  7. Hola, me hé echo seguidora de tu blog lo he visto a travez de otros blog y me gusta, te invito a visitar my blog "La tetera de mi madre"me gustaria que te hicieras seguidora de mi blog también, gracias y besos

    ReplyDelete
  8. Senesini hatırlamıyorum ama...Galiba 2012...UPİS CAFE 'nin banyo ve utfağının tasarımını yapmıştınız...

    O banyo ve mutfak tasarımınıza dönüp dönüp 10 defa bakmışımdır...Ve hala aklıma düştüğünde bakarım...Bayılıyorum

    ReplyDelete
  9. Seda Durkan mutfağı da çok güzel..güle güle kullansın inş. eklemeyi unutmuşum:))

    ReplyDelete

 
09 10