Friday, February 21, 2014

Seda Durkan'ın Mutfağı....

Biliyorsunuz...2004 yılından beri, iç mekan tasarımcılığı da yapıyorum.
Aslında en sevdiğim de dekorasyonla uğraşmak... Yıllardır, çok hoş çalışmalara imza attık atölye ekiplerim ile...
Maalesef, eskilerde, çok fotoğraf çekme alışkanlığım yoktu. Yaptığımız onca güzel projeyi maalesef sizlerle paylaşamıyorum.
Blogla birlikte, yaptığım işleri daha sık fotoğraflar oldum ve zaten böylece sizlerle tanıştım.

Galiba, blog evveli ve blog sonrası iki meslek hayatım var aslında...

Bazen de zamansızlık dolayısı ile yaptıklarımı fotoğraflamak uzun zaman alıyor.

İşte taaa Nisan ayında yaptığım Seda Durkan'ın mutfağının öncesi ve sonrası... en nihayet!!!

Seda hanımlar, yeni evlerine taşınırken, mutfağı değiştirme işini bana verdiler. Aslında çok harap değildi ama, tabi ki, yeniden proje ile yepyeni bir mutfak çıkıverdi karşımıza..

ÖNCESİ...


SONRASI...










 ÖNCESİ...

SONRASI...







 ÖNCESİ...

SONRASI...

ÖNCESİ...

SONRASI...






Bu arada, Seda'nın evi de, bizim cicilerden dolu!! Ellerine sağlık...






Güle güle oturun sevgili Seda...










No comments:

Post a Comment