Wednesday, March 9, 2016

BAHAR SÜRPRİZLERİ 2... BU BAHAR, BAHAR GELSİN EVLERİNİZE...

SADECE 90 LİRA
Ankara atölyede ŞOK ŞOK ŞOK Aylık Eğitim Ücreti...
Haftada bir yarım gün gelin ve aylık sadece 90 lira ödeyin...
Hem Ece Aymer Craft House Ankara atölyede en doğru şekilde dekoratif boyama ve eskitme öğrenin, hem nezih bir ortamda sosyal bir etkinliğe katılarak, bu stresli yaşamda en iyi terapiyi alın.
Ankara Merkez atölyede, dekoratif boyama eğitimimiz bu sene aylık 175 lira .......idi.
Ve biliyorsunuz kalabalık bir öğrenci sirkülasyonumuz her zaman mevcut:))
O kadar çok gelen, giden, atölyemizde olmaya can atan, bana kraliçeler gibi övgülerde bulunup sonra da bu ücreti karşılayamadığı için sadece ziyaret etmekle kalan ve kurslara yazılamayan oluyor ki... Ücret dolayısı ile derslere gelemeyenlere bi üzülüyoruz, bi içimizde kalıyor ki...
O ZAMANNNN DEDİK Kİİİİİ.
BU BAHAR...
EĞİTİM ÜCRETİMİZİ...
MALİYETİMİZİ KARŞILAYACAK ENNNN UCUZ FİYATA ÇEKELİM...
KAPILARIMIZ HERKESE AÇALIM.....
Hadi hemen kayıt olmaya...
0531 085 3680
"Kapılarımızı herkese açalım" fikri kafamda nasıl mı oluştu?
Hmmm...
Ben Tarkan'a aşığım... Çoook seviyorum...
Yıllar evvel Marmaris'te anfitiyatroda Tarkan konseri var ve bilet fiyatları acayip yüksek... Ehhh tabi "Tarkan'dır o" diye ne yapıp edip biletleri aldık...
Konserin olduğu gün, protokol kapısından da girmeyi becerip, en güzel yere oturduk...
Karşımızda gün, yavaş yavaş ağarırken, anfitiyatroda da, yavaş yavaş kalabalıklar oluşmaya başladı ve akşam saat 8 civarı konser başladı. Muhteşemdi.... Ne diyeyim.. "Kuzu kuzu" şarkısının çıktığı sene ve sahneye o şarkıyla ışıkların içinden bir geldi ki.... Offff offf...
İlginç bir durum yaşanıyordu anfitiyatroda.
Tarkan, önümüzde anfitiyatronun sahnesindeydi ve oturduğumuz yerler haliyle sahneden daha yüksek olduğu için Tarkan'ın arkasından, sahne duvarlarının da ötesinde caddeleri görüyorduk ve içeri giremeyen biletsiz yüzlerce insan, o caddeyi tıklım tıklım doldurmuştu.Tarkan'ı sokaktan bile olsa dinlemek için gitmiyorlardı. Daha doğrusu dinleyen kimse de yoktu, Tarkan'la birlikte bütün cadde şarkıları söylüyordu ve caddede oldukları için onların söyledikleri melodi, aynı futbol maçındaki gibi muhteşem bir şekilde yankılanarak bize geri geliyordu...
Tarkan bu şekilde yüzlerce insanla ilk 30 dakika şarkılarını söyledi.Sonra durdu...Şarkının ortasında orkestrayı da aniden durduruverdi ve konuşmaya başladı.
"Arkadaşlar, kusura bakmayın... Dışarıdaki yankılanmadan şarkılarımı söyleyemiyorum.Aklım hep oraya gidiyor."
"Nasıl yani?" dedim içimden... "Benim hayran olduğum Tarkan klasik sanatçı kaprisi mi yapıyor yoksa?" Çok bozuldum.
Tarkan sakin sakin devam etti...
" Sevgili Maydanozshowland yöneticileri".... Onları görebilmek için elini ışıklara siper etti ve devam etti..."Nasıl olsa konser başladı. Artık bilet satamıyorsunuz değil mi? O halde ben, Tarkan olarak, tüm kapıları ücretsiz açmanızı ve herkesi içeri almanızı rica ediyorum. Onlar dışarıda bu kadar coşkuyla beni dinlemeye çalışırken nasıl rahat şarkı söyleyebilirim? dedi.. Nasıl yanılmışım?
Kapılar açıldı, sahne dahil her boşluğa Tarkan hayranları oturdu.. Sonrasını hatırlamıyorum... Tarkan öyle bir konser verdi ki... Tüylerimiz diken diken, yüzlerce kişiyle şarkıları söyleyerek unutulmaz bir gece geçirdik.
İşte Tarkan bu yüzden Tarkan...
Tabi ki ben Tarkan değilim...
Ama kendimi onun kadar gönlü bol hissediyorum ve kapılarımızı en azından bu bahar herkese açmak istiyorum.
Hepinizi, bütün Ankara'yı derse bekliyorum.

Ece Aymer


No comments:

Post a Comment